November-Mamis 2008 - wer auch?

Coyherzchen
wie gehts euch bei diesem Huddelwetter? endlich sollte es ja besser werden diese woche. meine zwei kleinen sind ziemlich überdreht, es fehlt wohl an frischer Luft. Aber am SA hat es ja überhaupt nie aufgehört. heute haben wir bei regentropfen etwas Luft geschnappt, aber es war unangenehm windig und kühl. mein mann musste diese wochenende arbeiten, das war schon anstrengend wenn die kinder nicht einfach im Garten sein können.
machts gut und kopf hoch, kann ja nur noch besser werden!!!

Ein Tag ohne Lachen ist ein verlorener Tag
Becky
Ich sehne mich auch nach Sommerwetter! Obwohl es für mich nicht zu heiss werden muss. Aber es ist einfach anstrengender die Kinder durch endlose Regentage zu begleiten.
Heute machten wir einen Spaziergang in wald um Holunderblüten zu sammeln-dicht verpackt in Regenkleider. Eline fiel dann prompt der Länge nach in eine Pfütze-und sah aus wie ein Schweinchenicon_smile.gif))! Sie fand es überhaupt nicht toll-ich fand es nicht toll sie so zu tragen.

Wünsche euch auch wärmeres Wetter!

"Willst du die Welt verändern, gehe drei Mal durch dein eigenes Haus"
Chinesisches Sprichwort
Daeumling
ThemenerstellerIn
hallo zusammen

wir erholen uns langsam vom ganzen stress der letzten woche..ich habe mittlerweile abgestillt, nach milchstau, magendarmgrippe und brustentzündung mit 40grad fieber und schüttelfrost. die schmerzen beim stillen waren einfach zu gross und ich für alles zu kaputt..

der kleine weint ziemlich viel und schläft nachwievor hauptsächlich auf mir, kaum lege ich ihn ab, weint er.

sonst geht es uns gut, malea ist gut zwäg udn schläft zum glück endlich ein wenig besser!

padcoy, es ist wirklich ein huddelwetter, jetzt scheint die sonne und doch ist es kalt draussen, weil die doofe bise immer weht! ich merke es auch an malea, wenn man nicht raus kann mit ihr ist sie immer etwas quengelig.

becky, wie fühlst du dich sonst? tönt ja schön, euer regenspaziergang im wald, schade hat er so geendet..

Leben und leben lassen
Becky
@Daeumling
Uiuiui... das tönt ja bei dir nicht so tollicon_frown.gif! Zuerst eine happige Geburt und jetzt noch Brustentzündung mit allem was drum und dran. Du Ärmste!
Hast du wenigstens etwas Unterstützung im Haushalt? Ansonsten versuche doch über den FA Spitex für Haushaltshilfe zu beantragen!

Ich wünsche Dir von Herzen, dass du die beiden Kindern wirklich geniessen kannst, das Wetter wieder besser wird und das dein kleiner Mann dich ausruhen und zu Kräften kommen lässt!

Mir geht es gut. Manchmal vergesse ich fast, dass ich schwanger bin.-). Ich freue mich dann auch, wenn es wieder wärmer ist und die Kinder wieder so richig draussen spielen können!

"Willst du die Welt verändern, gehe drei Mal durch dein eigenes Haus"
Chinesisches Sprichwort
Coyherzchen
@daeumling
hoffentlich gehts mit Enea bald besser, das ist ein anstrengender Start. Aber versuche positiv zu denken und schenk ihm deine Aufmerksamkeit umso mehr, wenn er es so braucht.
Malea ist sicher auch glücklich, dass sie endlich wieder draussen sein kann bei Sonnenschein. Unsere zwei Kleinen geniessen es sehr, heute wurde mit Wasser und Sand gespielt und es war herrlich, wie lieb die beiden zueinander waren. Ich hatte richtig Zeit, mit meinem Besuch zu reden. Habe meine Mutter eingeladen, da sie Geburi hatte und als Überraschung kamen zwei Schwestern die weiter weg wohnen. War super einfach draussen im Garten zu sein.
Ich wünsche dir, dass du dich endlich erholen kannst von den ganzen Strapazen und alles Gute...

Daeumling
ThemenerstellerIn
ihr lieben..

bei uns ist so ziemlich alles unverändert..der kleine weint immer noch sehr viel und ich trage ihn hauptsächlich herum. schlafen kann ich nicht viel, weil er erkältet ist und gruchset und biischtet in der nacht und ich immer angst habe, bins noch nicht wieder gewohnt..malea ist auch erkältet, badi sei dank, das wasser im kleinen becken ist auch saukalt!

sonst na ja, wir gewöhnen uns langsam, mit dem mann gibts zwischendurch probleme, aber das wird üblich sein?!

becky, ich hatte keine hilfe, aber jetzt sind wir aus dem gröbsten ja raus..schön, geht es dir so gut, das freut mich wirklich, verläuft deine schwangerschaft so gut!

padcoy, gell, jetzt ist shirin im alter, wo man sie auch mal machen lassen kann, ich geniesse das bei malea schon sehr. obwohl sie zur zeit auch gerade anhänglicher ist als sonst, aber auch das geniesse ich! schön, könnt ihr zu hause spielen. bei uns haben sie JETZT rasen gesäät, wunderbar, wir können 3einen monat nicht auf dem spielplatz direkt vor der türe, dabei wäre es so gäbig..

Leben und leben lassen
Coyherzchen
hallo zämä

es isch ja sehr ruhig worde bi üs, drum machi en versuech üch au mal wieder zum verzellä z'motiviere, ich starte mal en afang...
leider hend alli üsi drü ä kurzi gripp verwütscht, es wär ja alles nu gange, wenn das nid so urplötzlich gsi wär. D'Shirin hed agfange und 7x mega müessä kötzle, si isch sonö armi gsi. Es isch am abig ufem sofa losgange, über alles inä, igittegitticon_frown.gif ohni Vorwarnig. De wiiters im Gang, im Bett... ha zum Glück de chli vorgsort und s'Bett provisorisch abdeckt, aber s'Küssi isch de halt glich voll gsi. Scho gmeint diä andere bliibid verschont, isch es de 4 Tag später wieter gange am Morgä am 4i mit em Grossä. Am Abig nu extra vorsorglich en Kübel is Bett gstellt, aber au er isch verwachet und hed nümmä durä möge. Also s'ganzi Bett vollä... Am Morge rüeft dä Devin und hed au scho is Bett kötzlet. Ha echt gmeint ich drülli dure. Ha afig so viel Wösch gha, dass ich nümmä ha nache möge mit wäsche. Ich wünsch das niemertem, so öppis grusigs wenn alles verkötzlet isch.

Jezt simmer aber alli gsund und hoffid wieder uf wärmers wetter. Min Maa hed jetzt nämlich drü Wuchä Ferie und mir bliibid das Jahr diheimä. Glaub da hemmers am erholsamschtä, diä Chlini isch sonäs Gschirri und mir hend würklich im Moment nur wenn sie am schläfälä isch emal ä chli Rueh. Isch ja scho härzig, aber sie isch eifach ä ganz ä quirligi und nüd isch sicher vor ihre. Jetzt redt sie scho einiges und mir stuunid immer wieder, was sie alles scho verzellt. Glaub mit 2 Jährli quasslet sie üs d'Ohre de schön voll wenn's so wiiter gaht. Üsä Grossi isch nämlich s'purä Gegenteil gsi, sehr en ruhige und immer am spiele gsi, stundenlang. Diä Chlinä zwei eher am umäzwirble als mal ruhig am spiele. Isch herzig, aber voll anstrengend mit ihrnä superschlauä Ideen.
Und was machid au üchi Schätzis alles scho so?

@Daeumling
hed d'Malea sich bereits as Brüederli gwöhnt? isch sie ä liebi mit ihm? Gäll, sie schiint au äs Wirri z'si? Oder cha sie wenigstens emal chli bi eim sitze bliibe? Also ufem Bodä i schlafe cha si ja hammermässig. Für das, dass sie ja keini grossi Gschwüschtere hed, isch sie glaub ganz ä viffi? Gaht's mit em chlinä Pfüdi jetzt besser?

Daeumling
ThemenerstellerIn
huhu padcoy

oje, das tönt schrecklech, was dir erläbt heit. 3 chötzlendi chind, bi mir isch scho eis e albtroum, i cha das fasch nid putze, drum muess aube gg häre icon_smile.gif. v.a. mit wäsche isches ja de nid gmacht, sie chötzle ja immer wieder, gäu..

i hoffe für öich, dass ds wätter no chli besseret, es isch sicher o mit dr shirin agnähmer, dusse z si, nid? wenn mir dusse si mit dr malea, hani fasch nüt z tue, wüu sie so gschickt isch und eigentlech uf jede turm, jedes ritschgi und jedi stäge ufe und abe cha..klar, luege muess me immer, aber viu weniger aus bi anderne chind, das schätzi sehr!

mitem chliine isch afe richtig guet, itz faht är so tönli vo sech afa gä, zum knuddle, und wenn är mi alachet, de schmilzi nume so! är grännet o nümme so viu, bzw. eigentlech fasch nümme, und wenn i ihn im tragtuech ha, de isch är sowieso am pfüsele oder zfride!

d malea, sie isch sehr vif und o quirlig, aber i merke, dass sie langsam älter wird, i cha mitterwile ine schuehlade und sie la loufe ohni dass i sie nümme finde oder dr schuehlade nächär usgseht, aus hätt e bombe igschlage..und sie lat sich relativ viu la erkläre und hört de o meischtens uf, mit däm, woni se drum bitte. sie fouget würklech relativ guet.

die zwöi hättes sicher luschtig zäme icon_smile.gif

jaja, wo sie am bode isch igschlafe, da isch mini hebamme da gsi, sie ifersüchtig, wüu sech grad niemer um sie ta het, töipelet am bode und de isch sie ipfuset icon_smile.gif!

ganz liebi grüess
däumling

Leben und leben lassen
Coyherzchen
so schön dass ihrs jetzt so guet hend mit üchem büebli. De chönders jetzt chli afä gniessä.
Ja, ich glaub au d'Malea und d'Shirin wärid es perfekts team, si schienid so ähnlich z'si. Leider isch üsi aber im moment nu gar nid vernüftig, ich cha sie würklich i keim Lade lah laufe lah, sie rumet de eifach us und gaht vollgas dervo. au diheimä hed si immer gueti ideen, einigi sind au super süess. Sie isch es richtigs meiteli, fangt scho a sich abzieh und seit was sie will aleggä. aber immer wieder ruumet si mir schränk us und schimpfe nützt gar nüd, sie finds de nur nu luschtiger. au gaht si mir mal wieder uf kuchikombination ufe und das isch nid ungfährlich...Im moment liebt sis idä gummistiefeli umäzlaufe und am liebschtä nu äs käppli aleggä. Schön findi eifach, dass sie scho so guet redt und eigentlich alles verstaht, da isch sie scho viel wiiter als ihri brüedere gsi sind i dem alter. sie hed grad chli es sturs köpfli zur zyt und tuet amigs wiä verruckt wenn ihre nur das chlinschte nid passt. defür dänki isch es de wieder umso schöner, wenn sie diä phase de dure hed. und obwohls täg git wos eifach nur anstrengend isch, sind eifach riesä schätzis üsi knirpsä!
machids guet und gnüssid dä summer wo hoffentlich zrugg chund.

Daeumling
ThemenerstellerIn
huhu padcoy, so luschtig, d malea genau glich, gummistiefu, chappe und de no am liebschte d winterjagge, woni nume id schublade ha ta. de no es paar unterhose über d jeans alege und wehe, i lege ihre die fausche schueh a icon_smile.gif!

aber stur, ja, chunnt mir sehr bekannt vor, das isch mängisch sehr müehsam, de nützt bi üs ame nume ds zimmer ohni nuggi, aber es chunnt immer uf ihri luune druf a, öb sies nächär wieder macht oder nid..

macht d shirin scho zämeghänkti sätz? d malea het immer no ds eint oder andere zeiche und faht itz langsam a, zwöi wörter zäme z säge, sie isch da no nid so wit, aber verstah tuet sie aues icon_smile.gif

Leben und leben lassen